Általános szerződési feltételek
Facebook
Google+
Twitter
@UvegKate tweetjei
Flickr
Youtube
Pinterest
Blogger

Általános szerződési feltételek


A jelen ÁSZF tartalmazza az üvegKÁTÉ webshop (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit, a Webáruház használata nélkül az üvegKÁTÉ-tól történő vásárlás feltételeit, valamint az üvegKÁTÉ Kft. által végzett kivitelezési munkák szerződési feltételeit  az alábbiak szerint: 

A Webáruház URL címe: www.uvegkate.hu
 
A Webáruház üzemeltetőjének, mint szerződő félnek (továbbiakban Szolgáltató, üvegKÁTÉ) adatai:
Cégnév: üveg KÁTÉ Kereskedelmi és Tanácsadó Kft.
Székhely címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61.
Cégjegyzékszám: 01-09-364676
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság.
Statisztikai számjel: 10970832-4334-113-01
Adószám: HU10970832-243
Bankszámlaszám : 10102093-30689303-00000002
  
Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:
Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61.
Telefon: +36 1 781 85114 (normál díjszabású)
E-mail: info@uvegkate.hu
Nyitva tartása: hétfő –  csütörtök 8-16 h
                           péntek: 8-13 h
                           szombat – vasárnap: zárva 


I. Az általános szerződési feltételek elfogadása
  1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a Megrendelő, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház Megrendelője között.
  2. Személyes vásárlás esetén, vagy az üvegKÁTÉ Kft. által végzett kivitelezési munkák megrendelése esetén a Megrendelő köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit a Webáruházban elektronikusan, vagy az Ügyfélszolgálaton papíralapon áttanulmányozhat.
  3. Ha a Megrendelő az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait, nem regisztrálhat, nem küldhet megrendelést, nem vásárolhat személyesen és kivitelezési munkát sem igényelhet. A szerződő felek az ÁSZF-től csak kivételes esetben az üvegKÁTÉ által cégszerűen aláírt szerződésben térhetnek el.
II. A megrendelés (vásárlás) lépései a Webáruházban:
  1. A regisztráció, korábbi vásárlás esetén belépés;
  2. A kosár használata;
  3. A megrendelés összeállítása;
  4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja;
  5. A megrendelés elküldése;
  6. A megrendelés visszaigazolása.
     
III. Az adásvételi szerződés létrejötte a Webáruházban:
  1. Ha a Megrendelő megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a Megrendelő (Megrendelő) és az ÜvegKÁTÉ (szolgáltató) között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 2 munkanapon belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az árajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.) 
  2. A Megrendelő elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. 
  3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A Megrendelő számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja. 
IV. A megrendelés lépései és a szerződés létrejötte kivitelezési munkák esetén:
  1.  A Megrendelő részéről a kapcsolat felvétel történhet:
    1. elektronikusan: a weboldalon, facebookon keresztül, e-mailen stb.;
    2. faxon, telefonon;
    3. személyesen az Ügyfélszolgálaton.
  2. Az üvegKÁTÉ részéről kapcsolat felvételen küldött információk (rajzok, fényképek, leírások) alapján előzetes árárajánlat készítése. Az üvegKÁTÉ az árajánlat készítésért nem számít fel díjat. Az árajánlat érvényessége 60 nap.
  3. A Megrendelő részéről az előzetes árajánlat elfogadása. Az előzetes árajánlat elfogadása egyben az ÁSZF elfogadását is jelenti;
  4. A Megrendelő és az üvegKÁTÉ képviselőinek (a továbbiakban a Felek) a kivitelezés helyszínén történő megbeszélése.
  5.  Az üvegKÁTÉ részérő pontos méret felvételezés.
  6. Az üvegKÁTÉ részéről a helyszíni megbeszélés alapján az előzetes árajánlat pontosítása, végleges árajánlat készítése, ha szükséges. Ha az árajánlat pontosítás nem szükséges az előzetes árárajánlat automatikusan végleges árárajánlattá válik. Ha az üvegKÁTÉ képviselője szerint a helyszín nem alkalmas a kivitelezésre (pl. építés alatt áll) a Felek újabb helyszíni megbeszélésben állapodhatnak meg.
  7. A Megrendelő részéről a végleges árárajánlat elfogadása.
  8. A Megrendelő részéről a végléges árárajánlat vagy a véglegessé váló előzetes árárajánlat elfogadásával létrejön a jelen ÁSZF szerinti szerződés. Az árárajánlat elfogadása történhet szóban is. Ha az árárajánlat elfogadása szóban történik, akkor a gyártási előleg kifizetésével jön létra a szerződés.
  9. A Megrendelő részéről a gyártási előleg átutalása vagy készpénzben történő kifizetése. Az árárajánlatban szereplő határidők az előleg teljes összegének üvegKÁTÉ-hoz történő beérkezésétől élnek.
  10. Az üvegKÁTÉ részéről a szükséges alkatrészek beszerzése, megtervezése, legyártása.
  11. Az üvegKÁTÉ részéről egyeztetés kezdeményezése a helyszíni kivitelezés időpontjáról.
  12. A Megrendelő részéről a következő számlarészlet kiegyenlítése, ha az árajánlatban foglaltak szerint erre kötelezettsége van.
  13. Az üvegKÁTÉ egyeztetést kezdeményez a kivitelezés megkezdésének időpontjáról és várható időtartamáról. Az időpont egyeztetésen
    1. az üvegKÁTÉ vállalja a megadott időben az alkatrészek helyszínre szállítását, és a megrendelt üvegszerkezet beépítésének megkezdését;
    2. a Megrendelő vállalja, hogy a megadott időben helyszín alkalmas a kivitelezésre, valamint Megrendelői szolgáltatásokat nyújt (víz, hálózati áram, WC használat) az üvegKÁTÉ-nak a kivitelezés idejére. A Megrendelő a megrendelői szolgáltatásokért nem számít fel díjat.
  14. Az üvegKÁTÉ képviselője alkalmatlannak nyilváníthatja az építés helyszínét az üvegszerkezet kivitelezésére, ha a megelőző munkafázisok (pl burkolat) nem megfelelő készültségi fokú vagy egyéb gátló tényezők miatt a kivitelezés nem kezdhető meg.
  15. Az üvegKÁTÉ a kivitelezést nem kezdi meg, ha a kivitelezés kezdetének időpontjáig az árajánlatban megállapodott számlarészlet nem érkezik be üvegKÁTÉ-hoz átutalással vagy készpénzben.
  16. A IV/12 és IV/13 pontban foglaltak miatti kivitelezés elmaradás nem tekinthető az üvegKÁTÉ határidőcsúszásának, és ezek miatt az üvegKÁTÉ-t semmilyen hátrány nem érheti. Ha a határidőcsúszás folyamatos az üvegKÁTÉ-nak joga van az elkészült anyagok után tárolási díjat felszámolni.
  17. A kivitelezési munka elkészültekor az üvegKÁTÉ átadja a Megrendelő átveszi a megrendelés tárgyát képző munkát. Az átadással az üvegKÁTÉ jogosult a végszámla kiállítására, amelyet a Megrendelő tartozik vagy a helyszínen készpénzben, vagy átutalással a megadott fizetési határidőn belül kiegyenlíteni.
  18. A végszámla kiegyenlítéséig az üvegszerkezet az üvegKÁTÉ tulajdonát képzi.
  19. Ha a végszámla a megadott fizetési határidőn túl 15 nappal nem kerül kiegyenlítésre, akkor az üvegKÁTÉ-nak  joga van az épített szerkezet kibontani és elszállítani. A Megrendelő köteles a szerkezethez való hozzáférést biztosítani, és az elszállítást tűrni.
  20. Ha a Megrendelő az átvételkor hibát észlel a kivitelezésben, azt az üvegKÁTÉ tartozik kijavítani. Az üvegKÁTÉ csak azokat a hibákat tartozik kijavítani, amelyek a vonatkozó szabványok és hatósági és szakmai előírások szerint is hibának minősülnek, ide értve a Magyar Üvegipari Szövetség és az ÉMI Nonprofit Kft. által kidolgozott „Irányelv építőipari üvegtermékek vizuális minőségének megítéléséhez” című szakmai előírást.
 
V. A termék lényeges tulajdonságai:
 
  1. A termék lényeges tulajdonságait a Megrendelők megtekinthetik a termékek bemutató oldalain. 

 
VI. Árak a Webáruházban
  1. A Webáruházban közzétett árakban egyértelműen meg vannak különböztetve a nettó és az ÁFÁ-val növelt bruttó árak,
  2. A házhoz szállítás (területtől és súlytól függő) árai a szállítási információk oldalon találhatók. 
VII. Kiszállítás, személyes átvétel
  1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
  2. A készleten lévő termékek kiszállítását a szolgáltató a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül, 8 – 17 h között végzi.
  3. A kiszállítással kapcsolatos normál díjszabások a http://uvegkate.hu/szallitasi-informaciok.html megtalálhatók. Normál díjszabás alapján legfeljebb 250 cm hosszú áru szállítható ki.
  4. Ha a Megrendelő 250 cm-nél hosszabb árut kíván vásárolni (szálanyagok) annak kiszállítása történhet:
    1. egyedi díjszabás alapján;
    2. legfeljebb 250 cm darabokra történő vágással.
  5. A darabolás külön díjazás szerint, +/-10 mm pontossággal történik.
  6. Ha a Megrendelő darabolással szállítatja el a megvásárolt árut, akkor csak hibás teljesítés esetén gyakorolhatja az elállási jogát.
  7. Készleten nem lévő termékek esetén a Webáruház e-mailen vagy/és telefonon ad tájékoztatást a várható szállítási határidőről.
  8. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni. 
VIII. Lehetséges fizetési módok
  1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
  2. Banki átutalás (előre utalás)
IX. A vásárlástól való elállás/felmondás
  1. A Webáruházon keresztül történt vásárlás esetén a Megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállás joga személyes átvétel esetén is gyakorolható. A Megrendelő elállási nyilatkozatát a Webáruházi adatok között feltüntetett telefonszámon, postai vagy e-mail címen közölheti a Webáruházzal.
  2. Az elállási jog gyakorlása esetén a termék Webáruházhoz történő visszajuttatásáról a Megrendelő saját költségén kell gondoskodnia.
  3. Elállás esetén a Webáruház követelheti a Megrendelőtől a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. Ezeken kívül a Megrendelőt az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.
  4. A Webáruház a Megrendelő által kifizetett összeget (szállítási költséget is beleértve) a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, haladéktalanul, de legkésőbb az elállást, és a termék visszaérkezését követő 14 napon belül hiánytalanul visszautalja a Megrendelő részére.
  5. A Megrendelő az elállásról való tájékoztatásra használhatja a mellékelt nyilatkozatformát: Elállási Nyilatkozat.pdf
  6. Ha kivitelezési munka nem valósul meg (pl. a tervek változása miatt) a Felek elszámolnak egymással. Az elszámolásban a Megrendelő tartozik megfizetni a már elkészült anyagokat, akkor is az elkészült anyagok értéke nagyobb, mint a számlarészletekben már fizetett összeg, valamint akkor is, ha az elkészült anyagokat nem szállítja el. A Megrendelő kérheti az elkészült anyagok elszállítását, de ezt az üvegKÁTÉ csak külön díjazás ellenében teszi meg.
X. A termékek karbantartása
  1. A kivitelezési munkák eredményeként létrejött (üveges)szerkezet vagy a Webáruházban vásárolt termék felhasználásával a Megrendelő által készített vagy készítetett (üveges) szerkezet  hosszú távú, hibátlan, biztonságos működése csak rendszeres karbantartással jön létre.
  2. A rendszeres karbantartásnak minimálisan tartalmaznia kell a teljes szerkezet funkcionális vizsgálatát ezen belül:
    1. a mozgó elemek esetén
      1. az illesztési hézagok ellenőrzését/beállítását;
      2. a hidraulikus csukódású elemeknél a csukódási sebesség vizsgálatát/beállítását;
      3. nyitás-csukódás vizsgálatát/beállítását;
    2. nem mozgó elemek esetén
      1. az elemek rögzítettségének vizsgálatát/beállítását:
      2. az esetleges ragasztások vizsgálatát/beállítását;
      3. az illesztési hézagok vizsgálatát/beállítását
  3. A rendszeres karbantartások ciklusideje:
    1. magánjellegű felhasználás esetén egy év
    2. közforgalmú, ipari, irodai, szállodai stb. jellegű felhasználás esetén félév;
  4. A rendszeres karbantartások elvégzése:
    1. Jelen szerződés az üvegKÁTÉ részére nem ró karbantartási kötelezettséget, de az üvegKÁTÉ külön megállapodás alapján vállalhatja a rendszeres karbantartások elvégzését.
    2. A 3.b. pontban leírt közforgalmú üzemeltetés esetén a rendszeres karbantartásokat üvegKÁTÉ kívül más szakcég is végezheti, de a karbantartásokat bizonylatoltan, jegyzőkönyvvel kell elvégezni, és a jegyzőkönyvről az info@uvegkate.hu címre másolatot kell küldeni.
    3.  A 3.a. pontban leírt magánjellegű üzemeltetés esetén a karbantartásokat a Megrendelő saját maga is elvégezheti, de a karbantartásokat bizonylatoltan, jegyzőkönyvvel kell elvégezni, és a jegyzőkönyvről az info@uvegkate.hu címre másolatot kell küldeni. 
  5. A Megrendelő a jegyzőkönyv készítésére használhatja a mellékelt nyilatkozatformát: Karbantartási Jegyzőkönyv.pdf
 
XI. Kellékszavatosság
  1. A termékekkel kapcsolatos kellékszavatosságról a 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről rendelkezik.
  2. A Webáruház üzemeltetője a termék hibájáért (a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért) kellékszavatossági felelősséggel tartozik. Ezen felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amelynek az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is. Esetleg ekkor még nem lehet felismerni (rejtett vagy gyártási hiba.)
  3. A Webáruház üzemeltetője kellékszavatossági felelőssége objektív. Független attól, hogy tudta-e, hogy hibás (pontosabban hiba-okban szenvedő) terméket adott el. 
  4. Szavatossági jogok: 
    1. a hiba kijavítása,
    2. a termék cseréje,
    3. a vásárló az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti,
    4. a vásárló a szerződéstől elállhat
  5. A Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles az eladónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt. 
  
XII. Termékszavatosság
  1. A termékekkel kapcsolatos kellékszavatosságról a 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről rendelkezik.
  2. A termékszavatosság a Webáruház üzemeltetője szemben érvényesíthető, ha az eladott termék nem felel meg a gyártó általi forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. 
  3. A Webáruház üzemeltetője is csak azokért a hibákért tartozik helytállni, amelyek akkor keletkeztek, amikor a termék még az ellenőrzése alatt állt. A Webáruház üzemeltetője mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető. 
  4. A termékszavatosság a termék átvételétől két évig érvényesíthető. 
  5. A Megrendelő a hiba felfedezése után késedelem nélkül (maximum két hónapon belül ) köteles a hibát a gyártóval közölni. Ennek elmulasztása esetén a közlés késedelméből eredő kárért a vásárló felelős. 
  6. A termékszavatosság kizárólag a hiba tényleges orvoslására szolgál. A Megrendelő elsősorban a hiba kijavítását, másodsorban - ha ez nem lehetséges - a termék cseréjét kérheti.
 
XIII. Jótállás
  1. Közismert neve: garancia.
  2. A termékekkel kapcsolatos jótállásról a 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről rendelkezik.
  3. A Webáruház üzemeltetője az általa forgalmazott műanyag vízzáró profilokra 1 év minden más termére 2 év jótállást vállal. A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. 
  4. A Webáruház üzemeltetője jótállás időtartama alatt a jogszabály feltételei szerint helytáll a hibás teljesítésért.
  5. A Webáruház üzemeltetője mentesül a jótállási kötelezettsége alól, ha a hiba a teljesítés után, jellemzően a termék a Megrendelő által történő nem rendeltetésszerű használata, vagy helytelen szállítása, helytelen kezelése, helytelen szerelése, illetve a rendszeres karbantartás elmulasztása vagy a karbantartás helytelen végrehajtása miatt jött létre. 
  6. Nem rendeltetés szerinti kezelésnek minősül, ha a termékek tisztítása, karbantartása során a Megrendelő nem tartja be Tisztítási utasításban (http://uvegkate.hu/tisztitasi-utasitasok.html) foglaltakat.
  
XIV. Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
  1. Személyes bejelentés:
    A Megrendelő bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét az ügyfélszolgálaton. Személyes igénybejelentés esetén a vásárlás tényét vásárlást igazoló dokumentummal, (számlával) kell igazolni. A vásárlást tényét igazoló dokumentum nélkül a Webáruház üzemeltetőjét jótállási vagy szavatossági kötelezettség nem terheli.  Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti. A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja. Ekkor az ügyfélszolgálat munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
    1. a vásárló nevét, címét, 
    2. a termék megnevezését, vételárát,
    3. a vásárlás időpontját,  
    4. a hiba bejelentésének időpontját,
    5. a hiba leírását,
    6. a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
    7. a kifogás rendezésének módját,
  2. Írásban történő bejelentés:
    A Megrendelő bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a ügyfélszolgálatnak küldött levélben, vagy elektronikus levélben. 
    Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:
    1. a vásárló nevét, címét, 
    2. a termék megnevezését, vételárát,
    3. a vásárlás időpontját, vásárlást igazoló dokumentum (számla) másolatát - az igény érvényesítéséhez az eredeti dokumentum bemutatása szükséges, 
    4. a hiba bejelentésének időpontját,
    5. a hiba leírását,
    6. a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

XV. Adatvédelem
 
  1. A Megrendelők személyes adatainak kezeléséről az Adatvédelmi szabályzat (http://uvegkate.hu/adatvedelmi-szabalyzat.html) rendelkezik.

 
© 2018 Minden jog fenntartva. - Üveg-KÁTÉ - Impresszum és Tárhely Szolgáltató
Telefon
(36 1) 7815 114

Email
info@uvegkate.hu
Elérhetőségek